Sidor

torsdag 22 november 2012

Livet just nu...

Mitt liv just nu består av jobb.
Dagtid tar jag hand om mina ERP-sysslor och försöker blidka internrevisorer (som förvisso verkar ha gått under jorden senaste veckan.... undrar om vi äntligen har lyckats trötta ut dom;-)
Kvällstid renoverar jag vardagsrum.
Jag är så fantastisk trött på renoveringen just nu, att jag nästan vågar påstå att jag tycker sämre om sågspån och målarfärg än vad jag tycker om internrevisorerna.
DET är ett tufft påstående kan jag lova.
Men så kommer det små ljusglimtar som detta här;
Efter att oavbrutet jobbat i vardagsrummet sen jag kom hem från jobb ( med undantag av de 10 minuterna det tog att kränga i sig en lådpizza) sätta sig ner i soffan och inse att "TV-väggen" är klar. Sista ströket målat - bara tv'n som skall hängas upp.
Bocka av punkten på listan - och konstatera att JA- vi kommer hålla tidsplanen och bli klara på söndag.


Här skall tv'n hänga - och alla sladdar ligger dolda bakom väggen och upp i taket. 
Återstår för sladdansvarig här hemma att bringa ordning i sladdhärvan på golvet så den packas snyggt in i TV-bänken på något vis. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Wooooow, såååå snyggt!!!!! Härligt kämpat! Ska bli intressant att se bilderna på söndag när allt är klart :)

Unknown sa...

Hej!

Skulle du vilja dela med dig av den här renoveringen på byggforumet Byggla? Det behöver inte vara något stort, bara med ett par bilder och en rad text kanske?

Hör av dig till mig så berättar jag mer, helgi@byggla.se

Ha en fin dag! :-)
Vänliga hälsningar
Helgi

Unknown sa...

Hej!

Det skulle vara uppskattat om du ville dela med dig av bilden hos oss!

Hör av dig! :-)
helgi@byggla.se

/Helgi