Sidor

lördag 19 november 2011

Ingen scrapping ännu.....

Snart dax för kvällsmat, och jag har inte scrappat nåt ännu!
Men tro inte att jag har legat på latsidan i dag.
O-no!
Först besökte jag J&J och lille Fred. De har flyttat in i ett stort och jättefint hus vid golfbanan, men huvedanledningen till att jag åkte dit var ju inte för att glutta på hur huset såg ut, utan för att ta lite foto på dom.
Sen blev det en svängom till Centan innan vi åkte hem för att få ordning på vår ved.
Har ni någon aning om hur mycket ved 4 kubik ved är????
Det är MYCKET!
Men nu är allt under tak i alla fall.
Räknar ner dagarna till vi får vår spis så vi kan börja elda.
Hmmmm... räkner kanske inte precis ner dagarna - för jag vet inte när vi skall få den installerad ännu - men ni förstår vad jag menar. Jag längtar i alla fall.....

När veden väl var under tak var jag sugen på att kolla och redigera lite Fred-foto, så det är vad jag har pysslat med resten av eftermiddagen.

Men nu - nu skall jag ta en liten svängom upp på ovanvåningen innan det är dax för hemmagjorda hamburgare och potatisklyftor på Ginstvägen.

Inga kommentarer: