Sidor

lördag 26 mars 2011

Terapi

Behövde rensa min söndertrasade och negativa hjärna och börja om med positiv tankar. Så jag tog på mig jogginkläderna, och laddade lurarna med min favorit-terapi-musik; The Cure.
Ingen kan låta lika beklagande som dom, och  det är en perfekt "format c:\"  för mig.

Sicken skillnad!!!! Jag är nu en ny människa efter två timmar powerwalk, jogging, spurter och backträning - allt ackmpajerad av Robert Smith's ylande stämma - så högt att det är på gränsen att göra ont i öronen.
Jag behövde få tycka synd om mig själv ett tag. Nu är jag färdig med det. Nu inser jag än en gång att jag har det jäkligt bra.

Och såklart en Cure-låt till er oxå. En av deras bästa texter enligt mig. När han kommer till  "I hate these people stearing - make them go away from me" så får jag gåshud på armarna!!

Inga kommentarer: