Sidor

måndag 28 februari 2011

Jag vet att det inte är synd om mig - egentligen...

Inte om man jämför med många andra här i världen i alla fall.

Men om jag inte blir bättre i min arm snart så får jag spel!!!!
Under dagens steppass var jag nära att ta mina grejer och bara gå därifrån - vad skall jag där och göra när jag inte utföra några övningar? Jag tar bara upp en plats för någon som skulle kunna ha utyte av passet.
Hela mitt jävla liv har jag degat i en soffa, och när jag äntligen vid 40+ tycker det är skönt och roligt att träna så fungerar inte min förbannade kropp. (Hmmm... anledningen ligger kanske just i att jag tillbringat stora delar av livet i en soffa???)
Så - just nu skiter jag i alla andra i världen, och vilka helvetsekval de lider. Just nu tycker jag endast synd om mig själv. Och jag tycker JÄVLIGT synd om mig själv.

Inga kommentarer: