Sidor

måndag 26 augusti 2013

Bara så ni fattar...

...så ligger jag inte på latsidan bara för att jag inte uppdaterar något här... tvärtemot skulle jag vilja säga.
Jobbar ofantligt mycket, och tränar typ restan av tiden...

Kolla in denna träningsveckan jag precis har inledd :

Måndag: Spinning

Tisdag morgon: Tabata med Agge (jag är hennes personliga tabata-istruktör ;-)
Tisdag kväll: Jag håller spinningpass på gymmet.

Onsdag... hmmmm... inget inplanerad, skall nog testa lite nya övningar jag kan plåga Agge med. (Plåga? sa jag det högt? menar såklart glädja Agge med ;-)

Torsdag: Jag håller spinninpass på gymmet.

Fredag: VILA! eller kanske lite tabata... får ju inte glömma bort överkroppen bland alla dessa spinningpassen...

Lördag: Spinningutbildning med flera pass!

Söndag: Spinningutbildning med flera pass!  - och jag hinner hem i tid och har krafter kvar så blir det minsann ett utomhus-pass men vår allas söta -men ack så tuffa -Pernilla

Hepp!

Inga kommentarer: