Sidor

torsdag 11 juli 2013

Favorit i repris!

Inte mycket rapportering om mitt liv på denna web-platsen...
Har inte berättat om Kreta-semestern, spinningpass, jobb, vikt, ljudböcker eller träning.
Och det har sin enkla anledning...
Jag har nämligen varit fullt upptagen med just Kreta-semestern, spinningpass, jobb, vikt, ljudböcker och träning.
Ni har av ovan nämnda anledning inte heller fått höra om hur det är att leva utan tvättmaskin i över en månad, om att ha en bil i desperat behov av nytt hjul-lager eller att jag snaaaaart har semester....

Men nu bryter jag tystnaden.
I morgon jobbar jag sista dagen inan semestern!
Och sen tar vi våra cyklar och rullar iväg :)

Årets färd går till Bornholm, en Dansk ö som konstigt nog ligger bara ett par timmars båtfärd utanför Ystad.
Lääängtar :)
Blir det bara hälften så bra som Rügen-resan förra året så blir det toppen.

Från Lauterbach på Rügen 2012

Inga kommentarer: