Sidor

måndag 16 februari 2015

Söndags-uppdatering på en måndag

Med ovärderlig hjälp hjälp från sönerna blev alla köks-stommarna klara i går.


Medan det var full rulle i tomteverkstaden fortsatte jag själv att köra ärenden samt gå på möte på gymmet för att planera vårt kommande "Öppet hus"
De största skåpen blev dock kvar till mig, så de tog jag hand om när jag var klar med mitt flängande.
 När jag lämnade huset på kvällen återstod endast montering av lådor. Och det mina damer och herrar - visade sig vara mera än "bara".  Återkommer till detta lilla äventyr en annan gång....


På garagefronten rådde oxå full aktivitet, även om de synliga resultaten endast visade sig i gjutna plintar.  



Maken jobbar på finplaneringen av nästa helg, så vi kan göra ett rejält ryck då.
Eller han kan göra ett rejält ryck... för med tanke på vad jag har framför mig i köksväg lär det ta mig dag och natt hela veckan och hela helgen att få ihopa.

Inga kommentarer: