Sidor

lördag 29 oktober 2011

Kreativ tolkning....

Efter scrapmässan i Helsingborg för en månad sen eller så gav jag mig själv köpförbud på scrapbooking-material.
Inte egentligen för pengarnas skull - men jag vill försöka använda upp lite gammalt material.

På senare tid har jag funnit mig själv i att tolka detta köpförbudet rätt kreativt....
Till excempel var det 40% rea i en webshop förra veckan. Sådant kan man inte missa.... så jag förklarade för mig själv att det var ok att handla - om jag handlade sådant som jag verkligen kom att köpa efter köpförbudet i alla fall!!!


Beställde för ordinarie pris typ 800kr.... men tur (eller otur?) så var nästan allt jag beställt slut, så det blev inte så mycket i slutändan.


Dessutom missade jag avbeställa månadens paket från Creative Club....
Till mitt försvar kan sägas att jag har lagt undan båda mina synder här ovan... Skall försöka låta dom vara tills köpförbudet är över om sisådär 25 alster... ( Men guuuuuuuud vad det kliar i fingrarna att få blanda till lite mist av de två distress ink refillerna!)

Har dock syndat ytterligare lite till.... Har anmält mig till Magdas Scrapfeber! För att vara med där måste man köpa ett materialkit. Men det är inte mitt fel, eller hur?
Ja, som sagt så gäller det att vara kreativ.....

Inga kommentarer: