Sidor

måndag 25 oktober 2010

Hårda bud

Fick denna kmmentaren här på bloggen i dag:

Ehhmm Hege inte så va, men nu är det dags att ta tag i bloggen, vet att du har MASSA att skriva om så därför säger jag nu detta: Ditt mission är att du skall lägga ut ett nytt inlägg ikväll innan du lägger dig



Over and out
/Agge ( Tough love)


Jaja, befallar Agge så måste jag lyda - Missions måste utföras, så är det bara.
Så... ett inlägg...
Jodå, har hatt massor att göra på sistone.
Hade mina favvo-tjejer på besök från fredag till lösdag kväll. Då var det Barbie och Lego som gällde, så det blev ingen tid över till bloggen (bilder kommer kanske)
Sen så var jag på scrapträff hos Agge på söndagen - ända tills fyra på eftermiddagen. När jag kom hem inredde jag ovanvåningen med min egen lilla scraphörna, så nu kan jag sätta mig för lite scrapbooking när jag vill. HUrra!!!! (bilder kommer kanske)
Och i dag har jag jobbat! Och nu har Mats precis hämtat mig på jobb (min bil är hos doktorn)! och om några få minuter skall jag iväg på träningen :)
Skall bli skönt att träna - har inte gjort det sen i torsdags! Spinn/styrka i dag. (Bilder kommer definitift inte...)
 
Såja, dax att byta om och fixa lite träningsvärk...
Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är väldigt stolt över dig. Mission är ett mission och du vet verkligen hur de fungerar
Kram
Agge