Sidor

måndag 6 september 2010

Lägesrapport från Sergels Torg

I väntan på mina shoppinginriktade vänner har jag hittat en trottoarkant vid Sergels torg där jag slagit mig mer med en 1/2 liter cola light och sista kapitlet på min ljudbok.
Vädret är "jacka-på-jacka-av"och det är gott om konstiga människor att titta på. Jag delar trottoarkant med 4 killar i säckiga kläder, keps och stora hörlurar kring halsen. Folkpartiet driver valkampanj intill.
Visste ni att om folkpartiet kommer till makten så kommer skolorna bli bättre, jobben fler och skatterna mindre. Dessutom kommer kriminaliteten minska och välfärden öka. Jag är imponerad...
Börjar få betongsmak i rumpan. Tror jag skall bege mig ner i tunnelbanan där vi avtalat att mötas innan avfärd mot flygplatsen.


--------------------------------------------------------------
Ovi Mail: Making email access easy
http://mail.ovi.com

Inga kommentarer: