Sidor

onsdag 7 juli 2010

Tjejligan i Köbenhamn

Känns som jag ligger back med allt jag gör i livet just nu. Tiden flyger iväg, och jag "skall bara vänta tills i morgon", och helt plötselig har det gått en månad...
Som att berätta om när mina gullungar hade planerat en överaskningsdag för mig när jag hade fyllt år. (några foto fick ni visserligen under dagen)
I alla fall - jag hade bara fått besked om att ta ledigt från lunch den fredagen - och att ha sköna skor och kläder efter väder.
Och ett givet ställe att ha kul på för fyra tjejer i varierad ålder är ju Tivoli i Köpenhamn.

Och NU kommer äntligen lite flera foto...
Jag och småtjejerna på tåget



Oh du store hövding....


Sofie spelar stoooor xsylofon


Mera Sofie


med extranäsor på



Pilot-Sofie

Isabel som vunnit ett halsband

Tusen tack för en super-duper dag tjejer. Vi ses nån gång i sommar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stolta Tante-Hege =)
Kram Agge

Anonym sa...

vad sött kortet med lösnäsorna var. det måste du förstora

kram